Rabu, 1 September 2010

31 Ogos Hari Kemerdekaan ( AK 47)

AK 47 =Awesome Krayon 47.  Tahun ni sambutan merdeka  kurang WOW. Aku depan tv dh set ah dgn sweater nk pakai hood. Igtkan ada persembahan shuffle, rupa2nya tayang askar. Lagu pon mcm hardtrance. Tapi sehari sebelum 31 Ogos ada cite pasal Mokhtar Dahari kt Nat Geo. Punya la syok time tu. Time tu aku baru tau dia tu pemain bola sepak Malaysia yg terhebat. Aku igtkan dia famous dalam ice skating. Eh x itu jawapan soalan PJK kawan aku untuk "Siapakah Nicole Ann David?". Anyways hebat betul SuperMokh tu. Lawan Arsenal menang. Badan sasa mcm Goku. Pak cik aku tgh khusyuk  tgk cite tu. At the masa yang sama adik aku ngan sepupu berangan princess kt luar. Skali diorg buat bising, Pokcu aku pon "Woi! kenapa bising sgt kt luar tu. Hish teruk betulla. Macam 10 org."
 
Tergelak aku sambil main Warcraft. Lawak tu, 10 org padahal 2 org je kt luar. Ayah aku yg tgh main Wii tergelak. Tp yg paling hebat , nenek aku yg tgh makan karipap, X gelak Langsong. Lawak en? en?en en en? en tu sebenarnya perkataan yg paling byk org guna. Xcaya cuba ko dgr kawan ko bercerita. Bila habis ayat mesti ada en. Ok contoh "Semalam aku naik motor dgn geng en kitorg ternampak ayam. Time tu en kitorg nk gi hisap shisha kt belakang kedai tayar en ayam tu muntah kt kasut  Lee . Pastu en Lee marah ayam tu en pastu terus pergi basuh kasut ." ok dhlah, selamat hari merdeka bagi seluruh rakyat Malaysia dan berharap Indonesia dan Malaysia dapat berkawan semula bak kata budak tu kt iklan anmum Kawan + Kapal = Kawan Kapal ataupun bahasa Ghana dia Friendship.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan